Blake Lively

Miluji letní styl

Navíc kombinace bílé a červené, je zcela jasnou výzvou pro muže. Žena v tomto modelu (řečeno všeobecně) jasně posílá jednoznačné signály svému okolí. Jsem tu, i když jsem nevinná, přesto si na mě dej pozor. Nebo  – „POZOR, JSEM NEVYPOČITATELNÁ!“ Štíhlé nohy v obepínajících kalhotách, ukazují celou krásu dlouhých a štíhlounkých nožek, přičemž toto je umocněno sandaletkami červené barvy.

Blake Lively

Sandaletky jsou velice sexy a naprosto s přehledem nositelné. Vyzkoušejte tento typ outfitu a uvidíte, co to s vaším okolím udělá. Něco podobného mám i já, a mohu potvrdit, že se jedná o prvotřídní model, jemuž se nevyrovná nic. Celkový outfit je polosportovně společenský. Neváhal bych si jej obléct – třeba na koňské dostihy spolu s širokým síťovým kloboukem květinového vzoru. Žena se v tomto modelu stává neodolatelnou dámou z vyšší společenské sféry.

Picture of Blake Lively at Listal

 

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

