Picture of Kate Hudson

Kate Hudson, v obličeji mi typově připomíná jednu mou kamarádku z dřívějších let. Přestože kamarádka má o několik kilogramů více, je stejně krásná. Líbí se mi typ takovýchto žen.

K modelu. Póza nedovoluje bližší prozkoumání, ale kdybych měl posoudit celkový vzhled, musím uznat, že se mi to líbí. Sice mám výhradu k černému hornímu dílu šatů, připadá mi skoro vulgární. Barevné kombinaci není co vytknout.

Kate Hudson

Sandálky v řemínkovém provedení s velkými ozdobnými kameny mi jsou velmi blízké. Velice stylové a elegantní. V plesové sezóně v nich každá žena může skvěle proplout všemi plesovými akcemi a pořád bude mít nejkrásnější střevíčky. Každé mužské oko spočine na nohách obutých  v těchto sandálkách.

Picture of Kate Hudson at Listal

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

