Je to tu, rok 2013

Tak už to tady máme – rok 2013

Pro mnohé z nás, vlastně pro všechny v tomto státě, až na jisté výjimky, se zvedlo DPH-áčko a s tím i veškeré pořizovací náklady na veškeré zboží u nás. Snad se to příliš negativně neodrazí na našich nákupech oblíbených střevíčků. Jistě, prioritou jsou především potraviny, složenky a teprve potom to ostatní.

A protože se na těchto stránkách zabývám jen a pouze dámskou obuví s vysokými podpatky, budu se věnovat především tomuto tématu. Je to mnohem příjemnější, než sledování okolního dění, politiky a televize.

Jak to tedy bude v letošním roce s botičkami na podpatcích?

Úplně stejně, jako tomu bylo dosud. Vysoké podpatky stále dominují v dámské módě a v oděvních doplňcích, proto veškerá aktuální nabídka předčí poptávku. Střevíce s vysokými podpatky všemožných designů, úprav i velikostí je nepřeberné množství, z něhož lze s úspěchem vybrat „ty svoje vlastní“ tzv. „na tělo“. Nebojte se projevit svou vlastní individualitu. Ukažte svému okolí svou krásu, ladnost své kočičí chůze „Cat Walk“ a staňte se už konečně bohyněmi svých partnerů.

Venku je poměrně teplo na to, že je leden a zima je kdesi uprostřed, po sněhu není vidu ani slechu. Jen na horách a ve vyšších polohách v tuzemsku je sněhová přikrývka.

Nevím jak kdo, ale já jsem si zimní radosti užil, avšak poněkud jinak než je typické. Opět další zima prochozená na vysokých podpatcích (klínech). Moje kozačky na 10,5cm klínku byly v permanenci denně. Jsem šťastný, že mám partnerku, která má pochopení díky své oblibě ve vyšších mužích. Jsme totiž stejně vysocí, proto mi dovolila (lze říci, že to i sama chce) jít vedle ní na vysokých kramflecích, přičemž ona si kráčí v teploučkých kožešinových kozačkách s nízoučkým podpatečkem. Zcela ji chápu, je křehké konzistence a jakýkoli pád by mohl způsobit úraz, takže neriskuje a jde si v takových botičkách, které se jí líbí a které jsou pro ni v zimě pohodlné a bezpečné. Ostatně si myslím, že její schopnost umění chůze na podpatcích je mnohem lepší a krásnější než moje. Nemám jí za zlé, že je opatrná a to samé toleruji i u ostatního ženského okolí.

Mám tu i svůj High Heels Idol,
žena v kozačkách s opravdu ostrými vysokými jehlami.

Ich habe hier, die frau – ist meine Idol. Frau in höhe boots mit extrem höhe Stiletto Heels. Bravo!!Sie sind meine platonische „BIG LOVE“ 😉
Ich danke für sie!

Velmi obdivuji tuto ženu pro její prvotřídní umění chůze na extrémně vysokých podpatcích. Už na několika místech svých stránek jsem se už o ní zmínil a stále mne nepřestává překvapovat. Chovám k ní úctu a obdiv. Je jednou z mála žen s takovou dokonalou chůzí na jehlách vyšších než 14cm – bez platformy. Je úspěšná nejen na svém WEBU, ale i jako modelka pro prvotřídní High Heels (Made in Italy), případně zde. Při pohledu na její vzpřímenou a přirozenou chůzi mi bleskne hlavou, že to není příliš těžké zvládnout tak vysoké podpatky. Zdání klame, je to náročné. Jak už jsem se tady několikrát zmínil, všechno to je o cviku a především o dispoziční anatomii nohou. Pokud aspoň jedno z toho žena nemá, pak jsou vysoké podpatky pro ni utrpením a peklem na zemi. Naučit se lze cokoli, chce to jen trpělivost, čas a chuť něco dokázat.

Jak už jsem zde psal, vysoké podpatky i letos jsou aktuální. Pro jaro 2013 se nachystala kolekce velmi krásných střevíčků i kozaček a je se na co těšit. Vy, které jste si již zakoupily nové střevíčky, případně vám je přinesl Ježíšek, máte výhodu předstihu a při současném teplém – téměř jarním počasí, můžete využít tuto výhodu k procházce a „prošlápnutí“ botiček. Stejně tak i já. Náskok sice nemám, ale už jsem si vyhlédl překrásné kotníkové lodičky – pro letošní jaro velmi aktuální – se šněrováním a s vytvarovanou špicí a jehlovým podpatkem. Vyzkoušel jsem si je, ale prodavačka mi řekla, že pokud počkám ještě dva týdny budou ve slevě o 40%. Takže si počkám a hned po tomto víkendu razím na nákup, zachoval jsem se prozíravě a ty, co jsem si zkoušel jsem si posichroval. Požádal jsem prodavačku, aby mi je uschovala proti záloze. Takže, i kdyby tyhle v regálu nebyly, mohu být klidný – mám je předplacené, tak je mít budu. Těším se.

Kotníkové lodičky se předním šněrováním

Inspirace – díky tomuto modelu jsem se odhodlal zakoupit si podobný model

A to jsou ony, značka Pleaser. Provedení v laku. Trochu mě mrzí, že jsou lakové, radši bych klasickou leštěnou kůži, ale když nic jiného … 😉

Kotníkové lodičky s předním šněrovánímKotníkové lodičky s předním šněrovánímKotníkové lodičky s předním šněrovánímKotníkové lodičky s předním šněrovánímKotníkové lodičky s předním šněrováním

Další kotníkové kozačky, které se mi moc a moc líbí. Díky svému designu budou ti, kdo je obují zřejmou individualitou. No nekupte si je, když jsou tak neodolatelně krásné.

Kotníkové lodičky s kováním na patě a platformouKotníkové lodičky s kováním na patě a platformouKotníkové lodičky s kováním na patě a platformouKotníkové lodičky s kováním na patě a platformou

A ještě další šněrovací model kotníkových kozaček s vyšší skrytou platformou a jehlovým podpatkem. Povšimněte si špice, privátně tento typ nazývám „Turecká špička“, s tímto názvem se setkáte jen tady a nikde jinde (tedy pokud ho nepřevezme ještě někdo další).

Kotníkové kozačky s předním šněrovánímKotníkové kozačky s předním šněrováním

____________________________

Pro ženy s vrozenou elegancí a vkusem inteligentní dámy.
Kozačky, které se hodí stejně tak dobře k sukni, jako i k džínám, ať už širším nebo těm úzkým.

Stylové kozačky pro stylovou ženu Stylové kozačky pro stylovou ženu Stylové kozačky pro stylovou ženu Stylové kozačky pro stylovou ženu

Stylové kozačky pro stylovou ženu. Můžete v nich kráčet nejen na jaře a na podzim, ale i v zimním období pokud si ještě obujete ponožky na nožky. Platforma není příliš vysoká 1,27cm (0.5″), stejně tak ani podpatek 10,16cm (4.“). Výška kozaček činí 41,91cm (16.5″). Pocházejí z kolekce Jessica Simpson Knee-High-Burgundy-Belluci shoes v ceně od $109.99 do $214.99 v závislosti na velikosti. Pravda, cena je vskutku hodně vysoká, ale za kvalitní značkovou koženou obuv je to přiměřená suma.

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

