Dřeváčky

Moje botičky ze dřeva

Jak jsem slíbil ukázku některých mých oblíbených botiček, přináším zde další fotečku. Jsou to moje dřeváčky. Pořídil jsem si je asi cca před dvěma lety a nosím je jak doma, tak i venku, když je sucho a slunečno. Skutečně jsou ze dřeva a původní pořizovací cena byla okolo 600,-Kč, avšak já je pořídil ve slevě za necelé dvě stovky. Byla to náhoda, ne cílená koupě s využitím slevy. Měl jsem je vyhlédnuté už dříve, jenže jsem nebyl sám a nemohl jsem si je koupit. K takovému počinu potřebuji klid a pohodu, což jsem v tu chvíli neměl. Po týdnu jsem měl cestu „okolo“ 😉 a dřeváčky byly moje. Prodavačka na mne s údivem zírala, když jsem po zaplacení, hned v prodejně dřeváčky vyndal z krabice, přezul se do nich a odešel. Při odchodu jsem ještě mezi dveřmi zaslechl, jak zvolala:

Hele Víťo, vidělas ho? Ten chlap se přezul do těch dámských dřeváků, co teď koupil a jde líp než nějaká modelka„.

Víc jsem neměl šanci slyšet, protože hluk i vzdálenost znemožnily další poslech jejího komentáře. Bylo mi stejně jedno, co říká. Pokračoval jsem v chůzi užívajíc si radosti z nových botiček. Když jsem došel ke svému autu na parkovišti, nějaká paní s širokým úsměvem, očima upřenýma na moje nové dřeváky přišla až ke mě a zeptala se mě, jak se mi v nich jde. Pousmál jsem se. Chvilku jsme debatovali. Líbily se jí a chtěla je taky. Musel jsem jí říct, že jsem je koupil zrovna před chvílí jako předposlední pár. Při pohledu na její velikost nohou v jehlových lodičkách, jsem jí svšak dělil, že její velikost už nemají, protože já si koupil poslední jednačtyřicítky (i když mám nohu velikosti 40) a zbyly tam už pouze ve velikosti 36. Ovšem pokud by chtěla, může se sama přesvědčit a řekl jí, kde jsem je pořídil. Bylo na ní vidět jakési zklamání. Nevím jak se rozhodla, ponechal jsem ji jejímu osudu a odjel se svou radostí z nových botiček

moje dřeváky

Ani já však nebyl úplně spokojený. A to jen kvůli velikosti. Občas se mi to stává, že si koupím špatnou velikost bot – větší. Jsou mi volné. Velikost chodidla mám 25,5cm tj. 40 a ony jsou ve velikosti 41. Nakonec mi to tolik ani nevadí. Chodím v nich víc doma než venku, takže se mohu kdykoli přezout do jiných. Ovšem pohodlí, které skýtají je opravdu parádní. Mohu mít nohy jakkoli unavené po celodenním trmácení v práci a po vklouznutí do dřeváků za malou chvíli nohy přestanou bolet.

Možná jedinou „vadu“ bych mohl zmínit. Svršek není kožený, je z imitace kůže. Po několika hodinách se v nich nohy začnou pařit, přestože to jsou nazouváky. Ochranné patníky jsem vyměnil za tvrdší gumové, jelikož ty původní byly přibity hřebíčky a z nějakého měkkého gumového materiálu. Po několikeré cestě do obchodu a zpět se sešlapaly tak, že už nebyl použitelné ani na doma. Proto ta oprava podpatečků. Nyní jsem spokojený.


Popis:

  • Podpatek:…….14,5cm (včetně platformy)

    • Přesná výška podpatku ……. 11,5cm (bez platformy)

  • Platforma:……  3cm

  • Svršek…………   imitace kůže

  • Podešev ……..   dřevo a gumová podrážka

__________________________________________________________

Mé hodnocení:

Vzheledem k jejich provedení jim dávám známku 2,5 z pěti možných, přičemž 5 je nejlepší hodnocení. Co se pohodlí týče dávám trojku, a to jen proto, že jsem si koupil větší velikost, což je moje zřejmá chyba. V jiné velikosti už nebyly a já je prostě mít MUSEL :-D, avšak nelituji. Jsem rád, že jsem si tyhle dřeváčky obstaral a to i přes nesouhlasný postoj a hloupé narážky jedné moc nepříjemné osoby. Jak říkám, je to můj život, mé poctivě vydřené peníze a komu se to nelíbí, nechť se dívá jinam nebo si své názory nechá pro sebe a mě vynechá. Že? Nejsem sociopat, příživa, nejednám proti zákonu, co si koupím a v čem chodím je přece čistě jenom moje věc.

Další fotečky z mého botníčku uvidíte někdy příště.

Dřeváky libovolného provedení jsou takřka „Zdravotní obuví“. Od těch klasických, běžně známých až po ty „podpatkové“. Ovšem aby splňovaly zdravotní hlediska, musí být podpatky zhruba do 5ti cm (přesné výšky). Dále i svršek by měl být z koženého materiálu. Zřejmou výhodu dřeváků vidím především v tom, že jsou pevné. Nekroutí se a nepodléhají konstrukční deformaci, ke které často dochází u běžných lodiček i jiné obuvi. Nebortí, nekroutí se při chůzi a pořád si zachovávají svůj konstrukční vzhled. Samozřejmě, že pokud se nevěnuje pozornost sešlapaným podpatkům, tak dřevo, jak víme se častým odíráním bez ochranných prvků (patníčků) zničí a to definitivně. V takovém případě je nutná oprava celé spodní části podpatků sešlapané části odříznutím a nastavením ze stejného nebo z aspoň přibližně barevně podobného materiálu. Přičemž se musí dodržet podmínka, že náhrada musí být provedena ze dřeva a opatřit ji vhodným patníčkem. Ten může být buď z tvrdé gumy (můj případ) nebo případně i z kovu, který vydrží mnohem déle.

Pokud jste zvědavé na další moje kousky v botníku, můžete je vidět pouhým kliknutím ZDE.

Další podobné střevíčky ze dřeva.
Bohužel, tyhle nejsou moje

😦

Semišový svršek dřeváčkům dodává něžný a heboučký vzhled. Výrazné přezky a nýtky jsou vskutku správným ozvláštněním, řadí tyto dřevěné botičky do exkluzivních evergreenů naší moderní doby. Velmi drsná podešev poskytuje jistotu chůze na hladkých dlažbách všech nákupních center a jiných institucích, kde se vyskytují podlahy z mramoru, keramických dlaždic případně hladkého betonu. Měkké vnitřní polstrování poskytuje pohodlí, jako v peřině a při chůzi budete mít měkký krok jako kočička.


by Michael Kors
_______________________________________________________________________________

Tyto zlatavé dřeváčky s páskem přes patu mají klasický vzhled, avšak i přes tuto klasiku mají moderní design vhodný pro teplé a slunečné jarní nebo i letní dny. S vhodně zvoleným doplňky, jako třeba kabelka, šperky nebo i pásek (viz obrázek) budete šmrncovní mladě a svěže vypadající dámou. Výhodou takovýchto botiček je to, že i přes opticky vysoce vyhlížející podpatky nebudete nepohodlně klopýtat. Skutečná výška podpatků nepřesahuje 5cm. Je snad něco lepšího? Domnívám se, že určitě ne.


by Marni
_______________________________________________________________________________

Parádní sandálky ze dřeva. Nejen ke kalhotám (viz obrázek), ale i k sukénce se hodí tyto páskové sandálky. Bílá barva i pro letošní rok 2013 je zajisté hitem a správnou volbou pro nadcházející letní měsíce. Chcete-li být „IN“ nechte se inspirovat tímto outfitem a určitě budete letním idolem nejednoho mužského srdéčka 🙂


by Fendi
______________________________________________________________________________

Zdroj obrázků:
www.luxurymag.cz; www.net-a-porter.com; www.shopstyle.cz ; www.heels.cz

V tabulce jsou velmi hezké modely letních dřeváčků. Nejenže jsou velice hezké, ale především jsou „choditelné“. Vy, které vlastníte dřeváky s vysokými podpatky mi jistě dáte za pravdu. Jedná se o jedny z nejpohodlnějších, nejstabilnějších a nejpevnějších bot, které existují aniž by to bylo na úkor jejich vzhledu nebo hmotnosti. Nutno dodat, že dřevo nejen krásně voní, ale lze z něj vykouzlit opravdu skvostné botičky. Stačí se jen podívat na obrázky níže.


www.eliteshoes.cz

Dámské letní pantofle

Tan high wooden

CASADEI

MISSONI

GIANMARCO LORENZI

MAISON MARTIN MARGIELA
Tyhle kozačky se mi hodně moc líbí, jsou skvostné
Mezi námi, stojí přes 20 000,- Kč!!! 😮

RODARTE 120mm

Clog high heels

Clog high heels

Clog high heels

Clog high heels

Clog high heels

DOLCE & GABBANA

DOLCE & GABBANA 130mm

SEE BY CHLOE

Y-3 Sandals

Velmi oblíbené dřeváky Italské obuvnické firmy

ZOCCOLI

Může se Vám zdát, že v podstatě všechny dámské střevíčky s vysokými podpatky jsou mými oblíbenými. Ne úplně je to pravda. Jistě, líbí se mi všechny, které mají vysoký podpatek. Avšak ne všechny bych chtěl mít. Jsem vybíravý a střevíčky o něž mám zájem, mne musí „oslovit„, chytit takříkajíc za srdíčko.

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

