Obsah mého botníku ɪ.

Moje oblíbené botičky ©

Dnes Vám ukážu maličkou část svého botníku. Nedělám to s úmyslem dát najevo některým ženám, že mám mnohem víc střevíčků, než ony samy.

Mé milé dámy, jsem si vědom toho, že váš názor na vybavení mého botníku (velké skříně) může být negativní v souvislosti s tím, že jsem muž a vlastník obrovské množství dámských střevíčků. Jsem si jistý, že málokterá z vás jich má tolik jako já. Víte, jde o to, že v mém životě chybí ženský element a nemám vedle sebe žádnou ženu, která by v těchto střevíčcích mohla kráčet vedle mne. Ani po tom zvlášť netoužím. Měl jsem sice kdysi vedle sebe jakousi osobu, ale ta víc preferovala JZD styl a v oblékání taky nebyla zrovna VIP, spíš VUP. Ono dlouhé tričko a pod ním nátělník, obojí dlouhé skoro až na boky stehen. To triko přes kalhoty a na něm oblečená kraťoučká chlupatá bundička, sahající sotva k ledvinám není zrovna estetický outfit pro hezkou mladě vyhlížející ženu. Moji snahu ji vybavit několika hitovými kousky oděvu a skvělými střevíčky s vysokými podpatky nebylo zrovna přijato tak, jak bych si představoval a očekával. Několikrát si střevíčky sice obula, oblékla se podle mého doporučení, avšak svůj styl JZD neopustila. Pokaždé tomu nasadila korunu nějakým „svým“ doplňkem, který neměl obdoby. No, každý jsme nějaký a to já rozhodně neodsuzuji. Jen se mi to nelíbí. I přes má odmítavá slova, velmi znechuceně odložila svérázný doplněk a tím jsem poznal, že nemá smysl se jakkoli dál snažit zlepšovat její zevnějšek a učit ji, jak se vkusně a elegantně obléci. Jsem ochoten připustit, že jsem možná asi moc „tlačil na pilu“, protože podpatkové střevíčky venku odmítla nosit a oblékala se dál ve stylu JZD – VAGABUND nebo Homelles Vagus. Pro mě to mělo přínos v tom, že jsem si uvědomil jedno, a to že z horského kola, devítistovku bavoráka neuděláš. Abych nebyl úplně tak kritizující, musím uznat její určitou snahu. Ale to je už velmi dávno a já už žiju podle svého – jinak.

smutné

V následující tabulce uvidíte nejhezčí a nejmilejší botičky z těch, co mám. Abych byl upřímný, jen několik párů jsem zakoupil u nás v Čechách. Většinu jsem pořídil buď přes internetovou objednávku, nebo osobně v zahraničí – většinou v Německu (Deichman). Nemohu si na firmu Deichman stěžovat, mám velmi dobré osobní zkušenosti a některé jejich zboží je vskutku prvotřídní. Záleží na umění si vybrat, vyzkoušet a mít svůj „šestý smyls“, který je užitečný při správném výběru. Nejsem neomylný, několikrát se mi podařilo koupit si botičky, jež mi na patě i prstech vytvořily puchýře. Prostě jsem se nechal unést jejich elegantní krásou a šestý smysl jsem vůbec neposlouchal. No, i tohle se stává 🙂 .

 Velmi pohodlné pantoflíky.
Spouta žen je má a chodí v nich.
Jsou velmi podobné typu Zoccoli,
ale nejsou. Jedná se o běžné pantofle
s vyšší platformou. Vyzývavá rudá barva
a chromované nýtky na podpatku
se zrcadlovým efektem na platformě,
z nich dělají extra kousek a šperk na nohách.


VIP kozačky z USA



Automobil řídím jedině v botech na vysokém podpatku.
V jiných botech to neumím a nehodlám to ani jakkoli měnit …



Dnes si říkám, že to nebyl dobrý nápad
tyhle kozačky darovat a nejen ty kozačky,
ale i přes tu lítost jsem se tím už smířil …



Pokud jde o tyhle kotníčkové lodičky se šněrováním,
jsou u mě na jaře a na podzim v každodenní permanenci.

Kamkoli jdu, mám je na nohou.
A lidi?
Nezajímá mě, co si myslí nebo co říkají.
Třeba jen proto, že nikoho nezajímá, co si myslím já.


Botiček mám mnohem, mnohem víc, teď vás nechám vydýchat. Umím si představit, jak si někdo říká, že jsem úchyl. Nejsem. Můj život je celý naruby a od toho se odvíjí i moje vnitřní nastavení, myšlení a postoj k lidem. Ne všichni, resp. prakticky nikdo nedokáže pochopit, proč jsem, jaký jsem. Ani to po nikom nežádám. Kdybychom se vzájemně nerozebírali, proč to nebo ono děláme, proč se chováme, jak se chováme – tedy pokud jde o záležitosti v zákonných mezích, pak by možná na světě bylo mnohem lépe a krásněji. Všeobecně se tomu říká respekt, jenže ten spoustě lidem chybí, i když sami tvrdí opak.


2 responses to “Obsah mého botníku ɪ.

  1. Pingback: Dřeváčky | High_Heels_expert

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

