Prší, prší, jen se leje …

To počasí …

Tento článek píši 6. 6. 2013
Vždycky když začne pršet, ztěžkne mi srdíčko, při pohledu na překrásné střevíčky zobrazené  na internetových stránkách (viz níže) a je mi tak celkově nějak smutno. Venku prší, je mokro, nikam se pořádně nedá jít a když už člověk ven musí, tak jde nerad. Když chci do práce nebo třeba na nákup, sednu do svého vozu a i do toho obchodu si radši sjedu. Velmi nerad totiž chodím v dešti pěšky. Ale to asi všichni.

Ani se nechce uvěřit, že ještě před několika týdny jsme měli sníh všude, kam jen oko dohlédlo. Na chviličku, ale opravdu pouze na chviličku se oteplilo, sníh zmizel, sluníčko nás příjemně prohřívalo a teď nás spláchl déšť. Opět tu po dvou letech máme lokální záplavy (jak kde). Hlavně v Ústeckém a Pardubickém kraji (Severní a Východní Čechy). O minulém víkendu (1. a 2. 6.) jsem promoknul na svém horském kole až na kůži, to když jsem se chtěl projet po kraji. Z počátku moc nepršelo a já měl na sobě cyklistický nepromokavý úbor, tudíž jsem vyjel bez obav a tušení nějakých potíží. K mému překvapenému úžasu, ten úbor až tak úplně nepromokavý nebyl. Nezůstala na mě suchá jediná nitka. Naštěstí mě bacil nechytil, takže jsem se docela v pohodě a klidu dočkal včerejšího i dnešního relativně sluníčkového dne. No, uvidíme, zdase příroda umoudří a nabídne nám více teplejších slunečných dní. Prozatím to vypadá nadějně.

Nevím jak která z vás, ale já pro deštivé dny nemám úplně vhodnou obuv. Nemám na mysli tu sportovní, nýbrž tu, která dělá ženu ženou a mě takovým, jaký jsem. A sice tu na vysokých podpatcích. Jistěže se dá chodit v lodičkách, i když prší. Jenže pokud chceme, aby nám lodičky za pár set, ne-li tisíc korun sloužily delší čas na více než jednu sezónu, pak v nich za deštivých dnů prostě venku chodit nemůžeme. Na této stránce jsem psal o gumových holínkách s vysokými podpatky, avšak takováto obuv, byť je do mokrého počasí nejlepším řešením, není pro mě „to pravé ořechové“. Gumáky prostě nemusím, nelíbí se mi, přestože existují modely se skutečně vysokými podpatky. Bez mučení přiznám, že jsem ještě žádnou takovou obuv na svých nohách neměl, takže nemohu posoudit jejich nositelnost. O jasném určení účelu se přít nebudu, jistě jde o nejlepší řešení v dešti. Nohy jsou v suchu a o to jde především. Třebas je můj názor sebehloupější, ale já prostě holínky odmítám. V jakékoli podobě. Upřednostňuji normální běžnou koženou obuv, která sice do mokra není úplně vhodná, ale při správné péči a údržbě, vydrží hodně dlouho ve skvělém stavu.

Těším se na léto, resp. na žhavé sluneční dny, kdy se budu opět procházet ve svých sandálcích či lodičkách. Mám i letní kozačky, ale v nich se mi nohy moc neopálí. Mám totiž moc rád a líbí se mi, když mám na nártu neopálená místa od páskových sandálků. Připadá mi to sexy a to i u žen. Je to takové „letní tetování“ 🙂

LUXUS, KTERÝ BY SE VÁM MOHL ZALÍBIT

     

Chcete-li být výjimečné, tak v těchto něžných střevíčcích určitě budete,
ať už se v nich ukážete kdekoliv

 

 

Dva super extravagantní modely, které jasně určují individualitu své majitelky

 

Ať už jste rockerka nebo se přikláníte jinému druhu trendu, jsou tu pro vás letní sandaletky, které by neměly chybět ve vašem botníčku

Výše zobrazené modely střevíčků pochází z webových stránek www.alibaba.com, kde najdete spoustu krásných nejen dámských botiček. Tento E-shop uspokojí i ty nejnáročnější zákaznice/níky.

     

Ušlechtilost, krása, styl,elegance. Vše s náznakem vášně skutečné ženy, která má zdravé sebevědomí a přesně ví co chce …

 

 

 

Těžce odolatelné střevíčky

 

Letní sandálky nejen pro mladé ženy


... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

