Obsah mého botníku ɪɪ.

A je tu druhá série mých botiček

Něco málo k obrázkům. Všechny tři páry patří k těm hodně oblíbeným. V mém případě neexistuje pouze jediný ten úplně nejoblíbenější pár. Avšak co do typu střevíčků a výšky jejich podpatků, tyto do skupinky oblíbených patří. Ke každému mému páru se váže nějaká historka, příběh nebo zážitek. Na některé se vzpomíná s úsměvem a na některé ne. Nyní se podívejte na obrázky a posuďte sami. Zhodnoťte, zda se opravdu jedná o pěkné botičky či nikoli …

Extrém, který se mi líbí a který jsem schopen závidět ženě na jejích nožkách.


Přímo zbožňuji takovéto dárky … a kdo ne? 17cm vysoký klínek.


Další extra model z mého botníku (12,75 cm vysoké jehly)


Velice pohodlné a přímo zabijácky sexy nazouvací sandálky,
miluji je  🙂

Chcete-li vidět další moje botičky, podívejte se do třetí série Obsah mého botníku III.

 

Napište mi

Napište mi mail


One response to “Obsah mého botníku ɪɪ.

  1. Pingback: Obsah mého botníku III. | High_Heels_expert

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

