Stylově ojedinělé kozačky

Dnes přináším novou kolekci z nabídky www. AMIclubwear.com . Na první pohled je jasné, že se většinou jedná o stylově výrazné kozačky jedinečného vzhledu.
Designově spíše náleží do disko-rokenrolového proudu. Avšak pro odvážnější je tato kolekce takřka výzvou. Zmíněný E-shop se zaměřuje kromě vzhledu na kvalitu zpracování. Výroba botiček se sice odehrává v Číně, ale nenechte se zmýlit.
Na kvalitu a moderní design jsou kladeny vysoké nároky. Ke spotřebiteli se tak těžko dostane nekvalitní a nenositelný paskvil.
Já sám jsem si před Vánocemi objednal extravagantní kozačky na vysokém klínku a jsem velmi spokojený. Moje kozačky jsou skutečně pohodlné a i přes detailní prozkoumání jsem nenašel nic, co bych mohl označit za chybu výroby.

Tento internetový obchod doporučuji na základě svých vlastních zkušeností.


Mám pouze jediné slovo.
LUXUS


Výrazně luxusní design. Měl bych však jedinou výhradu.
Kombinace zlatého kovového lesku nemusí vyhovovat
úplně každému. Osobně bych uvítal střízlivější vzhled.
Jednobarvné provedení svršku by možná bylo vhodnější.


Velmi zajímavě vypadají tyto klínové podpatky. Měl jsem
možnost se projít na takových podpatcích a velmi mne
překvapila jejich stabilita při chůzi. Dokonce se mi i zdálo,
že jsou pohodlnější než klasické klínové podpatky.
Prostě se mi na nich šlo krásně. Takže zamýšlím,
že si takové botky pořídím.


Pro ty z vás, kteří máte rádi ozdobné kovové prvky na botičkách,
tyhle botičky určitě ve vás probudí zájem. I mě se líbí
různé řetízky, pásky, řemínky nebo zipy na kozačkách.
Takové ozdobičky dodávají botkám určitý vzhled
přičemž vyzařují určitou dominanci své majitelky.


Klasika. Klínové zimní kozačky s vnitřním kožíškem.
Každý krok je jako v peřince. Nožičky jsou v nádherném teplíčku
i při -10°C . Určitě stojí za to, aby byly i ve vašem botníku.

Opravdu krásné „chlupatice“. Zimní polokozačky na platformě a vysokém podpatku. Tyhle botky můžete mít nejen k džínovým kalhotám, ale i sukni. Funkční řemínky okolo nohy do jisté míry umožňují přizpůsobení  – utažení okolo nohy.

Další ukázka kozaček patří mezi ty běžně nositelné. Přestože se zrovna nejedná o čistě typickou zimní obuv (nejsou zatepleny kožešinou nebo jiným teplotně izolačním materiálem), přesto je možné za určitých podmínek nosit i v zimě. Máte-li automobil a denně ho používáte k vlastní přepravě d práce i z práce, pak jsou určeny přímo Vám. Ostatní však nemusí truchlit. I když to tak nevypadá, jarní dny se blíží. Pomalu, avšak jistě. Objednávku, pokud byste měli zájem, můžete uskutečnit už nyní. Prozatím jsou dosažitelné všechny velikosti od čísel 36 do 41.

Všímavým určitě neušlo ani to, že v této prezentaci jsou i kozačky, které jsem si objednal. E-shop doplnil zásoby a opět je nabízejí ve všech velikostech.



Běžně nositelné kozačky, ať už pouze do obchodu
nebo třeba do práce. Víceméně nenápadný styl, přesto
jednoznačně vystihující smyslnost jejich majitelky.



Tak tyhle mám v černém provedení
a jsem naprosto spokojený.





Líbí se Vám pastelové barvy?
Jste tak trošku extrovertní?
Tuším, že zrovna vás tyhle kozačky nenechají v klidu.


U těchto kozaček jsem ztratil slova.
Strašně moc se mi líbí

One response to “Stylově ojedinělé kozačky

  1. Poznámka pro všechny:

    Do komentářů nepište žádné své soukromé údaje ani kontakty. Pokud očekáváte mou odpověď a chcete abych odpověděl na konkrétní VAŠI emailovou adresu, zadejte ji do přihlášení pro vložení Vašeho komentáře. Je to prosté, pokud napíšete nějakou smyšlenou emailovou adresu, moje odpověď se k Vám nikdy nedostane, avšak ne mojí vinou.

    Opakuji to znovu –

    Žádné kontakty ani soukromé informace neukládám, nezveřejňuji ani nepředávám třetím subjektům.

    Uvědomte si, že cokoli o sobě do komentáře napíšete, je po mém schválení okamžitě věřejně vidět.

    Proto nepište svá pravá jména, adresy, e-maily ani telefonní čísla.

    Dále si vyhrazuji právo na gramatickou korekci Vašich textů.

    Hrubé urážky, napadání či jiné útoky okamžitě likviduji.

    Proto se snažte psát normálně, věcně a slušně.

    Chráním nejen sebe, ale i Vás.

    Snažte se to pochopit.

    DĚKUJI VŠEM

    😀

    HighHeelsExpert
    Podpis ©2014

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

