Obsah mého botníku III.

Shoesbox
HighHeelsExpert

Jak jsem před časem slíbil, přináším Vám ucelenou sérii mého osobního botníku. Opravdu mám veliké množství botiček různých typů. Od nízkých podpatků, až po vysoké. Pantoflíky, lodičky, kotníkové i vysoké kozačky. Ze všech botiček, co mám, ukazuji nyní zhruba třetinu. Asi málokterá průměrná česká žena, má tolik takových bot jako já. Nechápejte to však, jako moje holedbání. O to tu nejde. Jak jistě víte, jsem prostě dámskými botičkami posedlý. Každý, kdo je na tom obdobně ví, o čem píšu. Je úplně jedno, co máte, čím vyplňujete prázdné místo ve svém životě, čím naplňujete své touhy anebo čím si plníte svoje sny, popřípadě čím stylizujete svou vlastní osobnost. V životě jsou prostě situace, kdy musíte mít něco, co ani vlastně nepotřebujete a použití nebo sladění s něčím, co už máte zvažujete teprve až po zakoupení toho předmětu.

O ženách se všeobecně ví, že si kupují nejen oblečení a doplňky, které nikdy na sebe nevezmou nebo pouze jednou, snad proto vlastní třeba obrovské kabelek a přitom reálně používají tak tři, jež mezi sebou prostřídávají. Tohle není můj případ. Jak jsem se již několikrát zmínil, dámské botičky nesbírám, nejsem totiž sběratel, nejsou to moje suvenýry ani objekty fetiše. Opravdu ve svých botkách chodím, přestože je mnoho takových, kterým můj styl přímo vadí. A právě kvůli takovým lidem je pro mne důležité být a zůstat sám sebou. Nikdo nemá právo komukoli diktovat, v čem a jak má chodit obut a oblečen.

Něco k fotkám.

Některé jsem Vám již ukázal, takže je z mých stránek už znáte. Ovšem další, budou pro vás nové. Byl bych opravdu moc rád a přivítám jakýkoli veřejný komentář, týkající se této malé galerie. Snížená rozlišitelnost fotografií, je zcela naprosto záměrná.

Chci, abyste si uvědomili jediné. Jelikož všechny zde uvedené botičky jsou v mé permanenci, tzn., chodím v nich venku. Proto všechny nesou známky opotřebování. Drobným oděrkám, škrábanečkům a dalším šrámům na jejich kráse se prostě vyhnout 100% nedá. Všechny dámy mi jistě dají za pravdu.
Pokusil jsem se i o jakási umělecká ztvárnění některých střevíčků. Na jedné z fotografií je i střelná zbraň. Nejde o propagaci násilí. Tím pouze vyjadřuji snadno pochopitelnou myšlenku, že dámské jehlové střevíčky mohou být sexuální zbraní všech žen. A nejenže mohou, ony tím jsou, v mnoha případech. Protože každá ženská nožka obutá v lodičce s jehlovým podpatkem vyvolává zájem mužů, bez ohledu na jejich věk. Muži pozbývají soustředěnosti při pohledu na kočičí chůzi stylově elegantní ženy.

Těm, co mohou mít výhrady, chci říct pouze toto. Nezměníte to, jaký jsem. A pokud budete mít chuť se ve svém komentáři projevit, učiňte tak v souladu se slušným chováním a vyjadřováním. Urážlivé, vulgární a podobně zaměřené komentáře se tu neobjeví. Svůj nesouhlas nebo nelibost můžete vyjádřit kultivovaně se slušným vyjadřováním. Mnozí z vás jsou kulturní a vzdělaní lidé, tak proč byste měli urážet někoho, kdo není podle vašeho vkusu.

Velmi nedávno jsem si pořídil opravdu velice nádherné kozačky. Okamžitě, jak jsem je spatřil, jsem je musel mít. Už dávno jsem snil o takovém modelu. Přesně tyto kozačky jsou mým stylem a přesně vystihují mou „Fashion„.


To jsou ony – moje vysněné kozačky.
Jejich zakoupením, jsem si splnil dlouholetý sen.
V mém botníku neexistuje konkurence schopný model.


Další moje skvostné kozačky


Extravagance patří k mému stylu, a proto mám
i tyto kotníkové jehlovky. Jsou naprosto úchvatné.

higheelsexpert_1 Belle Women

Naprosto úchvatné a pohodlné kotníčkové lodičky, nebo chcete-li kozačky se zipem na vnitřní straně.

Jako již tradičně, musel jsem si i tyto botky koupit, protože mne zaujaly svým designem. Ano. Nejsou ničím ozdobeny, mají hladký vzhled a pávě tím jsou tak překrásné.

Jak je vidět, podpatky jsou jehlové, vysoké pouhých 14cm (5,51″)  lesklé nepotažené povrchové úpravy. Opatřeny jsou 4cm vysokou platformou. Takže čistá výška podpatků je 10cm, což je absolutně únosné pro všechny. I když nejsou opatřeny vnitřním zateplením, mohou být nošeny i v zimním období – tedy pokud vlastní automobil a jezdíte v něm nejen do práce, ale i po nákupech. Pokud byste se rozhodovaly, zda si takové kotníčkové střevíčky koupit, mohu vám je jen doporučit. Nejsou nijak výstřední a přesto vypadají luxusně.

Na dalších fotografiích máte možnost vidět, jak vypadají na noze. Ze svých pocitů při prvním obutí jsem si hned uvědomil, že velmi těsně obepínají nohu a přitom nijak neomezují chůzi ani netlačí. Jsou moje druhé botky od Belle Women a opět jsem velice nadšen a spokojen s jejich provedením i kvalitou.

 ShoeboxHighHeelsExpert_00004 ShoeboxHighHeelsExpert_00003

ShoeboxHighHeelsExpert_00002 ShoeboxHighHeelsExpert_00001

MŮJ BOTNÍK
Dámské sandálky, lodičky a kozačky

High Heels Expert
©2014


O tyto překrásné tygříky
jsem málem přišel.
Prostě se jí moc líbily …

Opět upozorňuji, že všechny fotografie podléhají autorským právům, z čehož vyplývá zákaz kopírování, publikování či jiné užití.

Nejen mým cílem, stylem i životním posláním je být tím, kým jsem, být takovým, jakým jsem. Neumím si představit, že bychom naprosto všichni byli úplně stejní. Neexistovala by rozdílnost, individualita, veškerá lidská civilizace by se stále potloukala pralesem a byla kořistí šelem. Protože díky absentující rozdílnosti, neměli bychom mezi sebou jedince, kteří by zlepšovali, vynalézali a uskutečňovali své sny. Právě v tomto shledávám podstatu i přínos toho, že jsme každý jiný.

Styl oblékání se rozvíjel od potřeby se chránit před chladem až po osobní identifikaci. Díky oděvu a oděvním doplňkům vznikly různé typy skupin lidí. A přiznejme si i to, že naše oblečení má vlastně i sexuální podtext. Nejde jen o čistotu oděvu, barvy nebo bohatost detailů či ryzost doplňků. Jde především o styl a kreativitu oděv nenuceně a tím především sebe, předvést. Je-li žena stále upravená, příjemně se chová, ve své řeči nepoužívá vulgarismy a hledí si upravenosti, čistoty i elegance toho, co má zrovna na sobě, působí na všechny velice příjemným a osvěžujícím způsobem. Jakákoli komunikace nebo vztah s ní, většinou bývá přínosem. Navíc, tato žena neuniká pozornosti jiných žen ani mužů. Asi málokdo se bude k ní chovat neurvale, bez úcty nebo nějak drze. A to i v případě maximálně decentního oděvu. To platí ve stejné míře nejen pro ženy, ale i pro muže. Pochybuji, že by žena projevila svůj zájem o muže neustále chodícího v montérkách, ať už jsou čisté nebo špinavé od práce. Nebo o chlápka, neustále plivajícího na zem, s verbálním vyjadřováním nekultivovaného a nevychovaného opičáka. Obzvlášť, pokud si stejně zapáchá. Každý z nás se snaží vymanit z jakési zaběhnuté uniformity. Přesto dodržujeme (nebo se snažíme) základní společenská pravidla odívání. A od toho všeho se odvíjí i naše sexualita, bez ohledu na vlastní zaměření, priority nebo styl. Už dávno neplatí, že správný chlap má páchout smíchaným koňským a vlastním potem a navrch ještě silnými doutníky.
A také pro ženy. Už dávno jsou pryč doby, kdy více make-upu, znamenalo lépe a to samé platí i o použití parfému. Lehký závan něžné vůně je lepší, než těžký táhnoucí se mrak za rádoby „divou“.

Napište mi

Napište mi mail


6 responses to “Obsah mého botníku III.

  1. No.. hezká sbírka! Kde všechny boty uskladňujete? A jak se vám stalo, že jste se odvážil v nich jít ven? Já bych řekl, že já ji nikdy nenajdu. Mám za sebou jen několik procházek v cizím městě. Ale u nás se toho asi neodvážím.

    • Všechny moje botičky mám bezpečně uloženy v krabicích. Pouze sezónní jsou připraveny k možnému venkovnímu použití. No a protože mám těch bot už tolik, zrušil jsem tzv. spižírnu a vytvořil z ní „mega“ botník v rozměrech 150/210/260cm (š/d/v). Kdybych měl manželku, asi by mi to neprošlo, ne bez hloupých poznámek.

      Vše, co se týče mojí odvahy nebo snad drzosti(?) kráčet na podpatcích venku, jsem už na stránkách popisoval. Takže jen v krátkosti.
      Začínal jsem jako Vy všichni. Potají a se strachem z odhalení. Kvůli tou jsem se začal oblékat a líčit jako žena. Jednoho mi došlo, že to takhle už dál nejde. Uvědomil jsem si dvě věci. Všichni lidé jsou sobci, starají se pouze o sebe a hledí jen toho svého. A hrstka znuděných puberťáků mě z míry vyvést nedokáže. No a to druhé je, že vlastně všechny trapné situace, které se mohou stát, jsou z 95% jen výplodem mých vlastních představ. Prostě, všechno je to jen ve vlastním myšlení. Ve skutečnosti nikoho nezajímá, co máte na nohách. Když se silně otylá žena dokáže nacpat do legín a jít ven, tak jehlové podpatky jsou proti tomu pouze lehounký závan jedinečnosti.
      Snad v sobě najdete odvahu a na podpatcích (klíncích) aspoň jednou vyjdete ven.

      Napište miNapište mi mail



  2. Krásna zbierka, bohužial mám labu 46, takže boty sa mi predražia, inak by som mal podobný botník. Závidím !!!

    • Zdravím Vás milý příteli.
      Velmi dobře vím, jak špatně se shání větší velikosti dámské obuvi. A když už člověk na takovou nadměrnou obuv narazí, spíš díky štěstí, než cílenému pátrání, tak to jsou jen nevzhledné škrpály, které odradí asi každého.
      Nejen pro Vás. Zkuste se podívat na německý web http://www.fuss-schuhe.de . V nabídce mají lodičky i kozačky až do veliokostí 46 (některé i do 48). Zkontrolujte si velikost podle jejich velikostní tabulky, zda by Vám nějaké hezké botky byly. Na to, že se jedná o výhradně Italské originály, jsou i ceny celkem přijatelné. Pro Vás odpadá (asi) přepočet měny. Platí se v eurech a uznejte sám, kvalitní a přitom i hezké boty pod 2000,- korun (cca +/- 90,-euro) prostě nepořídíte.

      Osobně si myslím,že mi nemáte co závidět. Mám za to, že v životě nejde o to, co máme. Ale o to, co známe nebo umíme, popřípadě – jací jsme. Tu pravou tvář máme ve vlastním srdci a to čím se obklopujeme, je jenom budoucí smetí, které tu po nás zůstane. Čím víc se obklopujeme různými předměty, tím víc ze sebe ztrácíme a tím méně citu a lásky dáváme lidem okolo nás. Všimněte si toho. Já to už na sobě pozoruji dlouhá, dlouhá léta.
      Zjistil jsem, že mi nedělá takovou starost ztratit svou partnerku, jako pouhá myšlenka na ztrátu – byť jen jediného páru z mých bot na vysokém podpatku.

      Mějte krásný den, děkuji za Vaši pochvalu i komentářík 😉 .

      Napište miNapište mi mail



    • Těší mne, když moje články mají kladnou odezvu. O to víc, pokud jde o osůbku velmi spjatou s elegancí a citem pro současné módní trendy. Děkuji za pochvalný komentářík. 😉
      Přeji Vám krásný zbytek dne a dál mě čtěte.

      HighHeelsExpert
      Podpis ©2014

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

