Květnová kolekce pozdního jara

Jaro 2015

První jarní květinky jsou sice dávno odkvetlé, sněženky, bledule i krokusy ukázaly svou krásu už před několika týdny, avšak není všem květům konec. Takže při odpoledních prosluněných procházkách jistě ucítíme překrásnou vůni kvetoucích stromů, keřů i květin. Mám rád sytou vůni šeříku. Pohled na rozkvetlé záhonky a louky jistě ocení všichni, kteří mají rádi přírodní krásy. Přestože zimní období nebylo nikterak mrazivé, přesto bylo dlouhé a jeho zakončení nám připravilo skutečné překvapení. No, je to za námi, takže se konečně můžeme věnovat svým záležitostem okolo domu a zahrad. Mnozí z nás vytáhli z garáží svá kola, in-line brusle, kluci skateboardy a jiná kolečková přibližovala. Mladé slečny i zralé ženy se osmělily a postupně odkládají teplé bundy, kalhoty a těžkou zimní obuv. Konečně mohou ukázat svou tělesnou krásu a pochlubit se novými sukýnkami, jarními svetříky, halenkami a v neposlední řadě i svými novými střevíčky. Myslím, že na každodenní chození v sandálcích máme ještě čas, ale lodičky s otevřenou špičkou tzv. open-toe, můžeme vidět už nyní a ti, kteří sledují aktuální trendy – jistě ví, že botičky s vyšší platformou jsou stále „in“ a co se týče výšky podpatků, i ta je celkem rozumná. Naprostou žhavou aktualitou jsou širší – tedy i stabilnější podpatky s výškou mezi 8 – 11,5cm a to včetně platformy, která by měla mít 1,5 – 2,5cm. Každopádně, vše je pouze o vlastním rozhodnutí i vkusu. Vysokými jehlami ani nízkými kačenkami nic nezkazíte. Naprosto „out“ jsou robustní brikety. Těm se letos vyhněte. Jsou naprostým propadákem. Už třetím rokem se drží na špici módy vysoké kozačky s otevřenou špičkou nebo s různými výkroji. Ze sportovní obuvi si lze také vybrat elegantní snikersky na vysokém klínku. Od podzimu 2014 se rozšířily a získaly si svou oblibu nejen u mladých dívek a slečen, ale i dospělých žen. Díky pohodlí i stabilitě při chůzi, případně krátkému popoběhnutí, je ženy obouvají raději, než klasické podpatky. Trh nabízí spoustu variant, typů i designérských variací, takže je skutečně z čeho vybírat. Vybrané modely můžete zakoupit i na internetových stránkách, například na „milujemeboty.cz“ nebo na „rio-boty.cz“. Guess, Humanic, Deichmann, Baťa a spousta dalších prodejců je nabízí také.

Překrásné klínkové platformy ESPADRILLES

clip_image010 clip_image002 clip_image004
clip_image008 clip_image012 clip_image014
clip_image006 clip_image016 clip_image018
clip_image020 clip_image022 clip_image024
clip_image026 clip_image028 clip_image030
clip_image032 clip_image034 clip_image036
clip_image038 clip_image040 clip_image042
clip_image044 clip_image046 clip_image048

 

HEELS.com jarní výběr – letní střevíčky

clip_image050$54.99 clip_image052$54.99 clip_image054$54.99
clip_image056$54.99 clip_image058$49.99 clip_image060$49.99

 

clip_image202 clip_image200 clip_image194
clip_image160 clip_image166 clip_image142
clip_image130 clip_image134 clip_image180

 

Jak sami vidíte, je z čeho vybírat. Všechny střevíčky jsou naprosto jedinečné, a pokud si některé z nich koupíte, budete velice originální. Také se můžete spolehnout na to, že jinou ženu ve stejných botičkách nepotkáte, snad jen díky obrovské náhodě. Takže vaše jedinečnost i originalita je zaručena téměř na 100%, což je celkem ujde, co říkáte?

 

Já sám jsem také přes zimu nakupoval

Pořídil jsem si prvotřídní a velice krásné botky.

ALWAYSclip_image204Semišové kotníkové kozačky s mašlí ALWAYSclip_image206Vysoké kozačky s krajkou a přezkami
clip_image208Extravagantní kotníkové kozačky s páskem Belle Womenclip_image210Semišové polokozačky na jehlovém podpatku
ALWAYS clip_image212Kožené open-toe s hroty na podpatku Belle Women clip_image214Jarní polokozačky s přezkami a extra vysokými podpatky
clip_image216Kožené open-toe semišky s ozdobnou květinou na patě clip_image218Kožené lodičky s funkčním páskem přes nárt

 

Věřím, že alespoň někomu se budou některé botičky líbit. Když jsem je zahlédl, srdce mi málem vyskočilo z hrudi a prostě jsem je mít „musel“. Mnohým asi nemusím vysvětlovat své pocity. Ani si neumíte představit, jak hodně jsem se těšil na první jarní den zalitý sluncem. Ten den už proběhl a nebyl jediným v pořadí. Svou víkendovou procházku jsem si patřičně užil. Vychutnával jsem si každičký krok, čerpal jsem energii ze slunečních paprsků a vdechoval čerstvou vůni kvetoucího jarního porostu.  Jediné, co mne před procházkou pod jarním rozzářeným sluncem čekalo, byl výběstřevíčků. Nebyla to vůbec lehká volba.  Asi si budu dost fandit, když poznamenám, že jste zvědaví, které botičky jsem si vybral. No, nebudu vás dlouho napínat. Moje volba padla na platformové černo-hnědé lodičky s páskem přes nárt. Prožil jsem nepopsatelný zážitek sestávající se z e dvou rozdílných emocí. Radosti, že tu je jaro a jisté zklamání, že někteří lidé jsou stále sejní a nenapravitelní. Mám však to štěstí, že se dokáži povznést nad lidskou negativitu a zášť, vůči odlišným jedincům. Mohu-li vám poradit – nedovolte nikomu, aby vám zkazil náladu, zničil radost z vlastního úspěchu nebo úžasného prožitku. Zůstaňte sami sebou a přejděte veškerou invektivu s úsměvem. Špatná nálada a nevraživost je jako domino. Ovlivnit se dají pouze slabí, kteří nedokáží pevně a rovně stát.

_______________________________________________________________

– – –

.

Měl bych tu ještě maličkou ukázečku něčeho, co mne velice zaujalo. Předpokládám, že všichni máte rádi tanec. Také předpokládám, že víte, jak je poměrně těžké tančit na vysokých podpatcích a udržet si styl i formu nejen pohybů, ale i celého těla. Tančit na podpatcích je i unavující a mnohdy (při špatném výběru střevíčků) i bolestivé. Opravdu náhodně jsem na youtube nalezl video, v němž velmi mladá dívka tančí poměrně zvláštním způsobem, přesto velice působivým stylem. Trochu mi to připomíná směs hip-hopu a break-dance s vynecháním jistých tanečních figur, prováděných v rotaci na podlaze. Sám jsem si to zkusil. Mohu říci, že na podpatcích jsem toho moc nezvládl. No, a ani bez bot to nebylo lepší. Chybí mi taneční vlohy i pružnost těla. Shuffle (česky – kmitání, míchání) dancing je od roku 2011 hitem amerických tanečních zábav. U nás jsem neměl prozatím možnost vidět, že by se některá z našich dívek, tímto tancem jakkoli prezentovala.

 

Tak co. Také se Vám líbí, jak slečna naprosto bravurně zvládla taneční kroky? Když jsem tato videa viděl poprvé, úplně mě uzemnilo s jakou lehkostí dívka „klouže“ na betonovém podkladu. Na pohled to vypadá celkem snadně. Ovšem. Tento tanec snadný není ani v teniskách, natož na podpatcích. Jestli to někoho z vás zaujalo tak, že by si to chtěl zkusit, učiňte tak nejdříve v ploché obuvi. Napoprvé by to v lodičkách nemuselo vyjít. A pokud to už někdo umí, udělejte krátký video-spot pro youtube a do komentáře mi pošlete odkaz. Velmi rád ukážu vaše umění. Cením si každé dovednosti, která má styl, vzhled i formu.

Přeji Vám všem, aby vaše jarní dny byly velmi krásné, zamilované a abyste měli všichni stejnou možnost prožít něco nového. Buďte na sebe opatrní, k druhým se chovejte stejně tak, jak chcete, aby se jiní chovali k vám. Mějte k ostatním úctu, toleranci i respekt.

 

Krásné jaro všem

Opět žádám, aby nebyly kopírovány moje fotografie ani texty. Uplatňuji si na toto vlastní autorská práva (Copyright ©2015)a jakékoli nedovolené použití, budu postihovat velmi tvrdě s aplikováním absolutně nulové tolerance.

Děkuji

Napište mi

Napište mi mail


... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

