Z e-pošty

Fotky čtenářů/ek

Před časem, přesněji na přelomu jara a léta, jsem dostal velmi zajímavý a myšlenkou dost obsáhlý e-mail. Píše mi spousta příjemných i nepříjemných lidiček. Někdo žádá radu, jiný zas doporučení na nějaký e-shop a všichni dohromady mají společné téma. High Heels (vysoké podpatky).

Elegantní černé kotníkové kozačky

Velice krásné a trendy kotníkové kozačky jaro/podzim

Nebráním se žádné kritice, připomínce nebo dokonce pomoci při výběru s nějakými střevíčky. Měl jsem dokonce tu čest, že mi jedna slečna – možná paní, nabízela ke koupi velice nádherné lodičky. Krásné, glitrové červené barvy na – až absurdně vysokém jehlovém podpatku. Přestože neměly chybu, musel jsem tuto nabídku s velikou lítostí odmítnout. Musím zachovat jisté dekórum a zůstat absolutně inertní vůči takovým nabídkám. Velice rád bych doporučil jistý web, kde každý může svoje střevíčky prodat dál, jenže nemám svolení administrátora ke zveřejnění linku ani jména webu.

Abych se vrátil k původnímu tématu, zmíněnému hned zpočátku.
Jistý muž, říkejme třeba pan Ypsilon se mi svěřil se svou zálibou. Je na tom vlastně úplně stejně, jako já a spousta dalších pánů. Na vysokých podpatcích kráčí, i když jen nesměle a především většinou mimo frekventovaná místa. V jeho tajném „šuplíku“, bychom našli také dámské silonové punčošky. Osobně nevím, proč se mají přívlastek „dámské“, když hlavně v zimních měsících dokáží mužům nahradit celkem nepohodlné spodky pod vrchním oblečením. Znám poměrně dost pánů, kteří si dámské punčochy kupují a nosí je. Za sebe mohu říci to, že i legíny jsou perfektní. Mám je když jezdím na kole, jsou mnohem pohodlnější a domnívám se, že i lepší, než tzv. funkční sportovní prádlo. Vyzkoušel jsem obojí a přišel na to, že funkční prádlo je k ničemu. Při pocení se přilepí a stane se na těle nepříjemným hadrem.

No, to bylo jen tak na okraj. Zpět k panu Ypsilon.
Pan Ypsilon mi poslal spoustu fotografií, z nichž jsem pár vybral a upravil následující.
Znovu opakuji, tak – jak se snažím zachovávat své soukromí, stejně tak dbám o to, aby se moji přispěvatelé neměli důvod obávat o to vlastní. Fotky upravuji retušemi a doplňuji ©, abych případným vykradačům webových stránek zkomplikoval jejich počínání. Kopírování zabránit sice nedokáži, ale uvedený copyright by mohl odradit.
Ke zveřejnění uvedených fotografií, při dodržení těchto podmínek, mám svolení.

Takže milí pánové, milé dámy, nechte se inspirovat tímto statečným a skromným mužem a zcela bez obav mi  posílejte také svoje fotky. Musí však být autentické (žádné kopie z internetu), a pokud na nich bude zobrazena tvář, provedu absolutní retuš nejen obličeje, ale i dalších nežádoucích prvků, tzn. reklamní nápisy, názvy obchodních center apod. Toto vše se dle zákona nesmí objevit bez svolení majitele značky apod. Opravdu není v mojí moci, abych kontaktoval jakoukoli firmu kvůli povolení zveřejnit jejich logo, značku popřípadě jejich terminus technicus.

Fotografie pana Ypsilon a jeho partnerky

Hned zpočátku máme možnost pohlédnout na vybavenost botníčku dámy. To prozrazuje skutečné štěstí muže, jehož partnerka ráda kráčí na podpatcích, čímž muži dává najevo svou eleganci a touhu se mu zalíbit (pozn.admina).

By_e-mail_HighHeelsExpert_00001Botníček

By_e-mail_HighHeelsExpert_00002Dámské oranžové pantofle
Tyto nazouváčky jsou známy, především na Ostravsku a okolí, jako „cukle“. Proč cukle? Původ tohoto typu botiček je u známého italského výrobce Zoccoli. Jedná se o velmi pohodlnou letní obuv, vhodnou jak na doma (jako domácí přezůvky) nebo na pláž u moře. Botky jsou celkem odolné a prakticky nezničitelné.

By_e-mail_HighHeelsExpert_00030Opravdu moc krásné …
… a tady jsou cukle přímo na noze. Slušivé …

Další fotografie už patří panu Ypsilon.
By_e-mail_HighHeelsExpert_00003Tygříci
V mojí galerii naleznete úplně stejné lodičky. S panem Ypsilon, máme i stejný názor. Lodičky jsou nesmírně pohodlné a vzhledově dost pěkné. Vzít si je můžete k riflím nebo legínám. Ostré špice a jehlový podpatek jen zdůrazňují eleganci těchto střevíčků.

Další fotografie už ponechám bez komentáře.

By_e-mail_HighHeelsExpert_00004

By_e-mail_HighHeelsExpert_00005

By_e-mail_HighHeelsExpert_00006

By_e-mail_HighHeelsExpert_00007

By_e-mail_HighHeelsExpert_00008

By_e-mail_HighHeelsExpert_00009

By_e-mail_HighHeelsExpert_00010

By_e-mail_HighHeelsExpert_00011

By_e-mail_HighHeelsExpert_00012

By_e-mail_HighHeelsExpert_00013

By_e-mail_HighHeelsExpert_00014

By_e-mail_HighHeelsExpert_00015

By_e-mail_HighHeelsExpert_00016

By_e-mail_HighHeelsExpert_00017

By_e-mail_HighHeelsExpert_00018

By_e-mail_HighHeelsExpert_00019

By_e-mail_HighHeelsExpert_00020

By_e-mail_HighHeelsExpert_00021

By_e-mail_HighHeelsExpert_00022

By_e-mail_HighHeelsExpert_00023

By_e-mail_HighHeelsExpert_00024

By_e-mail_HighHeelsExpert_00025

By_e-mail_HighHeelsExpert_00026

By_e-mail_HighHeelsExpert_00027

By_e-mail_HighHeelsExpert_00028

By_e-mail_HighHeelsExpert_00029

Poznámka administrátora:

Nemůžu si pomoci, pořád mi v hlavě křičí otázka, „Co je na vysokých podpatcích tak výstředního nebo zvláštního, že se mužům jejich nošení upírá? Přestože právě muži jsou ti, kteří na vysokých podpatcích začali kráčet jako první? Skotové mají kilty (suknice), ženy nosí kalhoty pouze necelých 100 let a obojí je v pořádku. Copak muž na jehlách pozbývá své mužské podstaty? Podle statisik je většina párů (muž vs žena), kteří používají pro svůj sexuální život určité pomůcky. A věřte mi, mnohým z vás by se zvedl žaludek, kdyby to o svých známých zjistili. Počínaje převleky, plyšáky, gumou, latexem, silonkami, vysokými podpatky přes bondage, kontrolované násilí až po pojídání exkrementů svého partnera. Každý pár na světě má svoje oblíbené erotické hry. Pravda, veřejně toto neprovozují – JENŽE – právě ti (většina z nich) jsou největšími odpůrci Podpatkových mužů.
Proč?
Jen proto, aby odvrátili pozornost od sebe na kohokoli jiného.
Proto se domnívám, že největší křiklouni s nataženým ukazovákem tají něco, z čeho mají strach, aby se neprovalilo nebo jenom prostě závidí. Tudíž my, veřejně se prezentující muži na podpatcích, máme navrch. Nic netajíme – žijeme tak, jak si přejeme a je nám dobře.
Navrhuji, pánové – všichni, kteří se na vysokých podpatcích potají plížíte temnými uličkami nočního města, vyjděte ven za dne. Vždyť to není nic hrozného, je to přece jen pouze obuv a kvůli botám na podpatku přece nemá cenu ničit si nervovou soustavu. Jste muži, zvedněte hrdě hlavu, zpříma hleďte na svět, vykročte na svých podpatcích a projděte středem. Uvidíte, že okolo sebe máte lidi, kterým je jedno v čem chodíte. Jediným Vaším nepřítelem, je jenom Vaše mysl a myšlenky, které máte. Až si přestanete představovat a myslet, že Vás lidé pozorují, posmívají se a ukazují na Vás prstem, teprve potom budete schopni na podpatcích vyjít ven i za dne – do „plného provozu“. Uvědomte si, že většina z toho z čeho máte obavy, stres a nervy, jsou jenom Vaše představy a myšlenky, které Vám brání dívat se objektivně. Mnohým lidem, je skutečně celkem jedno, jaké máte boty. Pouze někteří si všimnou, zvědavě se podívají, ale jinak se neprojeví. Pár hloupých se sice najde, dokáží zničit krásný den jediným slovem nebo gestem, ovšem kvůli nim nemá cenu žít v utajení. Najděte v sobě sílu a projděte bez obav a strachu. Pouze projevem své vnitřní síly, dokážete víc než si myslíte.

tapeety,videa,animace (9)tapeety,videa,animace (5)

smiles

Takže? Napište mi, komentujte a posílejte své obrázky. Budu se těšit 🙂 Přeji všem krásné léto a pokud ještě kdokoli z Vás má před dovolenou – užijte si ji jak jen nejlépe to jde. Ať už na podpatcích nebo bosky.

Opět žádám, aby nebyly kopírovány moje fotografie ani texty. Uplatňuji si na toto svá vlastní autorská práva (Copyright ©2015) a jakékoli nedovolené použití, jsem připraven postihnout velmi tvrdě a s absolutně nulovou tolerancí.

Děkuji

 

Nové foto-přírůstky

Předně se chci omluvit všem, kteří mi píší a posílají své fotografie. Bohužel, sešlo se mi v soukromí několik velmi citlivých záležitostí současně v jednom období a bylo nutné se k tomu postavit prioritně. Souběžně s tím, mi „odešel“ i počítač, takže nebyla žádná možnost jakkoli stránky aktualizovat. Z mobilu jsem jen odpovídal na mailové dotazy, a jak jistě chápete, aktualizovat web na mobilu by to bylo velmi náročné, komplikované , i když ne nemožné. Preferuji snadný průběh všeho, takže si zbytečně nekomplikuji život nekvalitní prací. Tolik na vysvětlení mé dlouhé odmlky.

Opět přináším výběr z obrovského množství došlých fotografií. Celkem se to hodí. Může to být jakási připomínka na letošní léto, prázdniny či dovolenou. Ať už jste byli s rodinou, partnerkou nebo sami, byly to pouze vaše dny pracovního volna a jistě jste si je užívali jaksepatří.


Lodičky – černá klasika na střední jehle2031246_1_lov9b
2031245_1_8lhs2i
IMG_4935
IMG_5107
IMG_4934
IMG_4933
IMG_4968
IMG_5106
IMG_4932
IMG_4938

Lodičky – růžový senIMG_3935

IMG_3026

IMG_3028

IMG_3062

IMG_3872

Ve vysokých podpatcích řídit automobil, je možné. Zvládá to spousta žen, umí to podpatkoví muži. Já samosebou také. Ani tak to není v pořádku.
Proto, důrazně před tímto důrazně varuji. Nemáte-li dostatečné zkušenosti s řízením motorového vozidla a nemáte-li najeto alespoň 100tis. km, tak v podpatcích nezkoušejte řídit. Zachráníte tak život dítěti, dospělému i sobě.
Pořád platí: „Co neubrzdíš, to už neukecáš.“ A navíc, ušetříte si slzy, nervy a hlavně – PENÍZE.
Stejné (myslím barvu) jsem koupil své přítelkyni, je posedlá růžovou v jakémkoli provedení, podobě i odstínu. Já mám černé (klasika je prostě klasika), moje jsou z GATE a vážně jsou perfektní a dóóóóóst pohodlné, její z Botovo.cz. Jedinou chybičku designu růžovek vidím v podpatku. Není potažený, pouze obarvený. Tím trošku ztrácí na hodnotě. To ovšem nebrání v pohodlné chůzi, což je důležité – barva prostě „nejezdí“.  😉

IMG_3933

IMG_3934

Nazouváčky různých typů i vzhledůIMG_16361

IMG_6213

IMG_6209

IMG_5246

IMG_5237

IMAG1931

IMAG1930

18112010296

Lodičky se zvířecím motivemIMAG1541

IMAG1543

IMAG1544

IMAG1764

IMAG1765

IMAG1766 O těchto lodičkách mohu napsat jen samou chválu. Stejné mám už řadu let, v permanenci jsou každou sezónu, měním u nich jenom podpatky a po každém „vyvenčení“  je očistím měkkým kartáčkem. V obchodě mne zaujaly svými špičkami i vzhledem. Jehly nejsou kdovíjak vysoké, pouhých 10cm – pro někoho příliš vysoké, přesto je řadím do stylu elegantních neformálně společenských botiček.

SandálkyDSC00105

IMG_4864

IMG_4865

IMG_4880

IMG_4874Úžasné fotografie

IMG_4878

IMG_4879

100-0012_JPG

Ukázka rozličnosti

DSC00500

DSC00501

DSC00502

Veliký dík za tyto fotografie. Určitě budou a jsou inspirací pro další muže i ženy, kterým se líbí stylová obuv.

Drobná ukázečka mi přišla i z ciziny. Nesmírně mne těší, že se do mých stránek začetl i čtenář za našimi hranicemi a poslal mi několik foteček.

IMG_00000756

IMG_00000854

IMG_00000857

Tímto všem děkuji a věřím, že moje odmlka nikoho neodradila a dál budete číst mé články.

Napište mi

Napište mi mail

Díky Vám

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

