Novinky z mého botníčku 2016

Aktualizace mého botníku 2016

Opět přicházím s dalšími obrázky přírůstků v mém botníku. Navíc, právě dnešní den je pro mne významný, protože jsem našel novou kamarádku, stejně „udeřenou“ správným způsobem a naprosto stejně, jako jsem praštěný já.
Naprosto mě dostala větou:“Já se s vysokými podpatky na nohách už asi narodila.“ Očividně ano, protože tak perfektní chůze na cca 16cm jehlách se vidí málokdy. Ladný, lehký a vyvážený každičký krok jako má lvice na lovu, se nedá naučit ani v průběhu několika let. To musí mít člověk v sobě už od přírody. Takže nejen tím výrokem si otevřela moje srdce a našla si v něm svoje místo, její chůze a držení těla vycházelo přímo ze srdce nikoli z končetin a páteře. Je velmi příjemné najít v této společnosti spřízněnou dušičku, sdílející stejné zájmy i styl. O to větší radost mám, že tahle krásná mladá žena ví, jaké to je chodit na podpatcích, ani nemá problém s tím, že jsem muž na vysokých podpatcích. Jak už jsem se zmínil, získala si moje srdce a mám ji rád. Nejde sice o lásku v pravém slova smyslu, beru ji jako parťačku – kolegyni na podpatcích. Vážím si její povahy, takže …

SDC11958
SDC11951 SDC11953
Černé lakované lodičky PLEASER na staré PVC podlaze

SDC12300Co vy na to?

No, abych však nepředbíhal.
Takže od začátku. Zaujala mne nabídka, v níž nějaká paní prodávala neskutečně dlouhý kožený kabát (styl MATRIX). Chtěl jsem ho pro svou, už dospělou dceru – už dlouho po něm toužila. Na inzerát jsem odpověděl. Dnes, když jsem přijel na domluvené místo, mě překvapila mladá dáma ve vysokých jehlových lodičkách. Začal jsem tušit průšvih – v dobrém slova smyslu. Ve stejném stylu elegance, jak byla oblečená i obutá, má botník vybavený hodně luxusními kousky s jehlovými podpatky, včetně šatníku obsahujícího spoustu kousků, které jsem si se slzou v oku prohlížel. Nejvíc mě však uchvátily všechny její botičky. Neznám mnoho žen, které by dobrovolně a z vlastní vůle kráčely na tak vysokých jehlových podpatcích každý den. Daly by se spočítat na jedné ruce truhláře v důchodu. Jistě, spatřil jsem i model mající podpatek vysoký „jen“ 8-9cm, jinak všechny ostatní střevíčky byly s podpatky vyššími než 11cm. Různé typy i styly, a to pro jakoukoli denní či večerní příležitost. I přes vybavenost mého botníku, jsem měl co dělat, abych se emočně udržel. No, upřímně. Moc se mi to nedařilo. S každou postupně otevíranou krabicí s botičkami, jsem se víc a víc přibližoval k srdečnímu kolapsu. Kromě kabátu, jsem si v inzerátu vybral i špičaté jehlové polokozačky. Jenže při prohlížení všech těch střevíčků, jsem už nedokázal odolat a projevil přání o jedny nové platformové sandálky na vysoké jehle (mám je při focení na nohách), svolila a nyní jsou moje. Jak jsme si tak povídali, uvědomil jsem si jediné. Tahle žena je skutečná a pravá dáma. Zatoužil jsem se stát jejím kamarádem. Mít si s kým popovídat bez zábran, bez nějakých falešných předsudků o módě, botičkách – prostě o všem, co nám dělá radost. Jako dobří přátelé. Nic víc. žádný flirt, žádné nadbíhání a jiné hlouposti. Čas ukáže, jestli se moje přání vyplní. Každopádně si nenechám ujít žádné střevíčky, které by chtěla prodat. Nezasvěcená osoba to nikdy nepochopí a bude si myslet svoje. Budiž, na to má přece každý své právo.
Když jsem dorazil domů, vybalil jsem kabát a při dávání na věšák v šatně, jsem neodolal vůni kůže a zkusil si ho. Ten kabát mi je akorát. Tak teď nevím. Koupil jsem ho sice dceři, ale … To ještě nějak dopadne. Vyzkoušel jsem kozačky a pak i sandálky. Super. Zítra si je projdu.

SDC12291 SDC12299
Pózování na nové plovoučce

SDC12320
Kabát z pravé kůže DISIDENT

SDC12315
Kabát z pravé kůže DISIDENT

SDC12313
Kabát z pravé kůže DISIDENT

Kromě zmíněných, přikládám na začátku slíbené přírůstky. Naprosto obdivuji a zamiloval jsem si nazouváky BAŤA. I když nemají jehlový podpatek, jsou vysoké a přesto pohodlné. Stačí jen do nich vklouznout a jít. Mám dvoje stejné, což je vidět. Jediný rozdíl je pouze v designu. Líbí se mi zvířecí motiv, v tomto případě hadí vzor, avšak běžnému klasicky jednobarevnému vzhledu se také nebráním. Jde jen o to, co mám na sobě oblečeno. Ostatní jsou klasické lodičky v lakovaném provedení a rockové kotníkovky s červenou podešví (na ně jsem patřičně hrdý, už měly kladný ohlas).

SDC12326Kožené nazouváky BAŤA

SDC12327Kožené šedomodré nazouváky BAŤA

SDC12322Černé lakované lodičky VICES

SDC12324Černé rockové kotníkové 100%CINTI VERA PELLE

SDC12325Khaki textilní polokozačky NEVER2HOT®
SDC12328Černé lakované lodičky MIXER

SDC12329Černé lakované lodičky Glam Walk (GATE)

SDC12330Lososové lodičky Glam Walk (GATE) bez paty

SDC12335Klínové azurové lodičky Timeless s otevřenou špičkou

SDC12336Sandálky SDS – extrémně sexy a pohodlné

Jestli se i vám líbí tyhle botičky stejně tak, jako mě – pak jsme na stejné vlně a máme podobný vkus i styl. Tohle se týká všech, mužů i žen. Škoda jen, že jsem nezískal svolení od dam, které mi píší podnětné maily, ke zveřejnění všech jejich myšlenek, příběhů i nápadů. 

 

E-maily
Abych nezapomněl na své přátele posílající mi svoje fotečky. Opět se mohu s vámi podělit o radost těch, kteří mi je posílají. Zdržím se jakýchkoli komentářů. Je na každém, aby si udělal vlastní názor, inspiroval se a splnil si své touhy. Stále je hodně těch, kteří podpatky sice milují, přesto nemají odvahu – potažmo drzost na nich vyjít ven, tak ať mají možnost se podívat na některé, kteří to zvládnou. I když někde venku v ústraní.


IMG_8210
IMG_8073
IMG_8072
IMG_8071
IMG_8070
IMG_8069

Připomínám všem, kteří mi fotografie posílají, že neukládám ani dál nepoužívám přijaté fotky. Pošlete-li mi jich padesát a já z nich vyberu jen tři, které najdete tady, můžete si být jisti, že všechny poskytnuté materiály (soubory) okamžitě a trvale odstraňuji. A to jak ze svého mailu, tak i počítače. Nedělám si zálohy takových souborů, neprozrazuji identitu ani jiné údaje, které by mohly vést k nějakému nepříjemnému efektu. Proto vy sami volte pouze takové fotky, kde nejsou foceny u vás doma nebo blízkém okolí. Především vy jste ti, kteří dobrovolně poskytujete vlastní díla. Kopie z internetu neakceptuji. Zveřejňuji pouze to, na co mám vaše svolení. Mám-li pochyby o originalitě fotografií, nezveřejním je. Vaše soukromí mi je svaté, úplně stejně jako to moje. Nekvalitní nebo jinak nezveřejnitelné obrázky tu také neuvidíte. Foťte a posílejte své fotečky nebo i příběhy. Foťte, pište a komentujte. Mějte své názory, nápady, podělte se se všemi ostatními čtenáři. Bez vás, tento web brzy skončí, neboť nového materiálu začíná být méně a méně. Nové nápady nemám a trápí mne, že bych se měl neustále opakovat. Pozorně čtěte vše, co vás zajímá. Pokud tu něco není, je to proto, že jste si o to nenapsali. Děkuji.
Rady kde fotit:
Bohužel, je doba, kdy se každý brání jakékoli nevyžádané/nechtěné reklamě. Málokdo si přeje, aby byla jeho značka bezplatně vidět na internetu. Proto foťte tam, kde není žádný hyper/super market, prostě jakýkoli obchod. V podstatě libovolná značka, jméno obchodu i veřejně umístěná reklama použitá veřejně jinde a jinak, než bylo původně zamýšleno, je posuzováno jako přestupek proti autorskému právu. Zní to až neuvěřitelně. Bohužel, svět je nakažen Hloupostí obecnou a chování jednotlivce je přísně trestáno.
Nejlepší je fotit někde v přírodě. Dokonce i národní památky už mají svůj vlastní ©. Zatím jen vybrané památky, jejich seznam lze nalézt na netu. Pozor na to. Mohlo by se vám takové focení vymstít – dost nepříjemně vymstít.

Tak to by bylo vše. Takže zas někdy příště.

Napište mi

Napište mi mail

2 responses to “Novinky z mého botníčku 2016

  1. Tak to bych se při takové návštěvě asi zbláznil! Mě stačí, že coby elektrikář chodím do domů/bytů a když je vidět někde botník, tak furt koukám tam.. (Pokud je tam něco k vidění.) 🙂

    • 😀
      To jsme na tom stejně. Kde se nachází dámské střevíčky, okukuju je taky. Vyhodnocuji styl, vkus a spoustu dalšího, co lze z bot vyčíst. Málokdo si uvěddomuje, co naše boty na nás „prásknou“. Z bot poznáme, zda jejich majitel/ka je po zdravotni i fyzické stránce v pohodě. Jaké má záliby, jak je pečlivá/ý a pořádná/ý. Prostě spoustu informací – i takových, které ani ta osoba o sobě neví. Sešmajdané podpatky svědčí především o osobní nedbalosti, lenosti, přehnané spořivosti nebo nezaměstnanosti. Takový člověk má většinou jeden, maximálně dva páry bot a chodí v nich denně. Šmajdání může být důsledkem úrazu dolních končetin nebo problému s páteří.
      Každopádně, mě zajímají dámské botky především kvůli svému designu a provedení jak podpatku, tak i celého střevíčku.
      Děkuju za komentářík. Takhle se možná chováme všichni. Někdo vědomě, jiný bez toho, že by si to uvědomoval. Přeji krásný den.

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

