Kdo jsme a naše chování

Jací jsme?

Na konci letošního roku jsem se trošičku zamyslel nad všeobecným chováním lidstva …
… ale nebojte se, ani dnes nepřijdete o moje novinky. Opět mám nový pár luxusních kozaček, včetně nových obrázků z mailu od mého kamaráda, včetně toho, kde sehnat lodičky v nadměrné velikosti.
Takže čtěte a prohlížejte – nechte se inspirovat.

Tak, jako každý člověk, stejně tak i já, kdykoli se někde objevím, pokaždé se setkávám s různými lidmi všemožných i nemožných názorů, nápadů, zásad nebo pohledů na život. Někteří vycházejí z vlastní zlovůle, jiní jsou spíš ušlápnutí a čekají na to, až jak se budou chovat ostatní. Přesto všichni do jednoho, bývají zarytě uniformní, bez vlastní invence, nápadů či názoru. Prostě se tzv. vezou s davem.

Soustavně něco nebo někoho napodobujeme, kopírujeme a snažíme se vnitřně ztotožnit s cizími vlastnostmi, a to i když vnitřně cítíme jakýsi nesoulad s naším osobním založením. Děláme to proto, že nechceme být středem nepříjemné pozornosti, terčem pro škodolibé poznámky, výsměch nebo šikanu. Proto raději zaprodáme život a celý ho žijeme ve lži. Lžeme nejen lidem v našem okolí, ale především sami sobě. Ti, kteří se nezaprodali lži, a jsou sami sebou, protože chtějí mít svůj život ve vlastních rukách a chtějí sami činit vlastní rozhodnutí, jsou pro ostatní jen objektem k eliminaci – vyřazení. Napsal jsem už spoustu obdobných odstavců. Myšlenka zůstává stále stejná. Nenechat se rozdrtit davem na prach. Je snadnější plout po proudu, než proti němu. Z historie známe mnoho obětí za pravdu a vlastní názor. Z české historie vzpomenu jednu velice významnou osobnost za všechny – byl to mistr Jan Hus. Jeho učení přetrvává po staletí a je pořád aktuální. Zaplatil svým životem. Věděl, že pokud ustoupí, čest ztratí význam, poctivost smysl a pravda svůj účel. I přesto se takřka všichni lidé chovají jako stádo a sdílejí jedinou myšlenku. Je to proto, že toto chování jaksi zaručuje bezpečí jednotlivce. Avšak ten, kdo se chová odlišně, je dříve či později ze stáda vyčleněn, bez možnosti návratu, a tím se stává kořistí pro možného predátora. Bohužel, toto chování máme vrozené z dávné prehistorie lidstva, jako takového. Ať už jsme kdokoli.

Je hloupost a ani to nechci, aby kdokoli obětoval vlastní osobnost – nejen v pomyslné úrovni za to, že se proti své vůli bude chovat stejně jako ostatní. Jistě, je důležité v životě dodržovat konkrétní zásady společenského chování pro začlenění v civilizovaném světě. Respektovat zažitá pravidla. Každý z nás je vlastně jakýmsi diplomatem nebo se alespoň o to snažíme. Pokoušíme se poučit z vlastních i cizích omylů a chyb. Někdy úspěšně, jindy naopak. Důležité je, ve správný okamžik přiznat vlastní chybu. Pohybujeme-li se mezi rozumnými lidmi, dočkáme se pochopení i pomoci. Radit umí i totální hlupák, ovšem účinnou pomoc poskytne pouze několik málo jedinců.

Přál bych si změnit myšlení lidí. Přál bych si odstranit z lidské společnosti hrubé násilí. Ať se to komu líbí nebo ne, v podstatě jsme zvěř. Žijeme ve společenství, vytváříme si vlastní smečky a celkem dobře funguje i hierarchie. Co nefunguje, je komunikace. Přestože oproti vlkům máme více rozumu, vysokou inteligenci a dar řeči, nedokážeme se na této úrovni domluvit. Neumíme spolupracovat, nepomáháme slabším jedincům ze smečky. Pohrdáme slabostí druhých, posmíváme se invalidům. V nejednom přírodopisném dokumentu, jsem měl možnost vidět, jak se vlčí smečka starala o poraněného jedince. Přestože nemohl lovit, vždy na něj zbyl kus masa a pokaždé se s ním někdo ze smečky rozdělil. My lidé, přestože jsme obdarováni soucitem, uvědoměním se, dokážeme být především bezcitní, sobci, přičemž osobní tragedii kolegy, dokážeme úspěšně přehlížet a ještě se v ústraní posmívat, neštěstí dotyčného kolegy.

„Neexistuje věrnějšího a spolehlivějšího tvora, než je tvůj nepřítel.“

High Heels Expert ©2016


Jsme přeborníky v intrikování, spřádání msty a radši vynakládáme energii na nenávist vůči druhému, než abychom se vcítili do situace a přispěli vlastní pomocí. Mám neblahou zkušenost s jedincem, kdy jsem mu vytkl nesprávnost jeho chování. Fyzicky mne napadl a mě nezbylo nic jiného, než se začít bránit a útočníka zneškodnit. Ovšem za vyvolání této situace jsem byl označen já, co by viník. Pochopil jsem jediné. Pokud si idiot tzv. „hraje s nabitou pistolí“, nemá cenu mu to rozmlouvat. Zkušenost mi velí jít stranou a počkat, až se blb postřelí. Nemám rád tyto zkušenosti.

Dialog je tím, čím bychom se měli zabývat. Násilí vyvolává pouze strach, nikoli obdiv nebo dokonce lásku. Respekt získaný násilím, nemá kořeny v úctě. Uctivý respekt lze získat pouze tak, že budeme na svém názoru trvat, přitom však dokážeme přiznat chybu. Budeme jednat rovně a zpříma z očí do očí. A budeme se snažit o nejlepší kvalitu vlastní práce.

„Jenom hlupák se nezeptá na správný směr.“

Proto každého nabádám k tomu, aby svůj život žil přesně tak, jak chce a aby měl skvělý pocit z prvotřídně prožitých let. Každý člověk je jiný. Každý máme svoje vlastní priority. Každý vidíme hodnoty v něčem jiném. Každý má jiný smysl života. Naplňují nás různé skutky. Konejme tedy dobro, buďme vstřícní, komunikujme. Nehledejme chyby u druhých, ale především u sebe. Zastávám názor – i přes osobní nepříjemné zkušenosti – pakliže se budeme chovat k ostatním vlídně, najdeme i mezi cizími lidmi kamarády se stejným nebo podobným základem.

Sám kráčím proti proudu

Snad právě proto, že odmítám sdílet stejný život, myšlenky i uniformní styl, jsem jaký jsem. Oblékám se tak, jak se líbí mě. Chodím v takových botech, které se mi líbí a vyhovují mojí osobnosti. Neptám se, zda je to tak správné nebo snad vhodné. Reprezentuji pouze sám sebe. Prezentuji se nejlépe, jak to jde. A právě proto jsem si o letošních Vánocích dopřál splnění dalšího svého přání. Do mého botníku přibyly dva nové páry kozaček. Jsou to kozačky vysoké nad kolena s jehlovými 13cm podpatky. Opravdu nádherné kousky, po kterých jsem už dlouho toužil. Připouštím, nejsou pro každodenní chození. Hodí se spíše pro zvláštní akce, jako jsou párty s přáteli nebo jinou obdobnou příležitost.

Bordó kozačky nad kolena (UNITED FASHION) –
Období: jaro, léto, podzim
materiál: strečová eko kůže
Výška podpatku: 13cm
Délka kozačky od paty: 59cm
Platforma: —

Černé kozačky nad kolena (UNITED FASHION) –
Období: jaro, léto, podzim
materiál: umělý semiš
Výška podpatku: 12,7cm
Délka kozačky od paty: 51cm
Platforma: —

Černé kozačky pod kolena (BELLE WOMEN) –
Období: jaro, léto, podzim, mírná zima
materiál: hladká pravá kůže
Výška podpatku: 11,7cm
Platforma: —

Černé lesklé kozačky (PAOLO SANTINI) –
Období: jaro, léto, podzim
materiál: eko kůže
Výška podpatku: 12,3cm – klínový
Platforma: 27mm

Černé kotníkové lodičky (YOUR FEETLOOK – GORGEOUS) –
Období: jaro, léto, podzim
materiál: hladká eko kůže
Výška podpatku: 11,7cm
Platforma: 11mm

Sandálky s hadím motivem (MIXER) –
Období: léto
materiál: EVA
Výška podpatku: 13cm
Platforma: 29mm


Jak sami můžete vidět, všechny botičky jsou opravdu na pohled velmi hezké. Za sebe mohu říci, že chůze v nich je příjemná a pro ty, kteří – stejně jako já, zvládají vyšší podpatky je každý krok pohodlný. Nejen díky platformě (u některých modelů), ale především díky konstrukci a správnému zakřivení stélky, kopírující spodní stranu chodidla.
Kozačky nad kolena mají opravdu poměrně vysoký podpatek, a ne každému 13cm výška jehly vyhovuje. Jak už jsem se prve zmínil, nejsou pro každodenní chození. Opravdu pouze na párty, případně na nějakou kratší procházku v zavěšení partnera (dámy). Každopádně, všechny zde prezentované modely jsou bezesporu velmi vzhledné, designově výborně provedené a jako doplněk k vhodnému oděvu naprosto skvělé a sexy.

V minulém článku, jsem se mimo jiné zmínil i o novém koženém kabátu, který jsem si nedávno zakoupil. Ten kabát (značka CALYPSO) je vskutku úchvatný. Není sice tak lehký, jako ten zakoupený na počátku letošního léta. Je zhotoven ze silnější štípenky (nevím, zda jsem to pojmenoval správně), přičemž se mi jeví i celková kvalita zpracování a šití o dost lepší. Také mi více vyhovuje jeho délka. Když nemám podpatky, sahá až k zemi. Je o několik centimetrů delší, než ten první kabát. Nakonec, když se podíváte na fotky, kabát uvidíte a můžete si udělat vlastní názor.

 

sdc13136 sdc13135

sdc13134 sdc13133

sdc13126 sdc13128

sdc13130 sdc13131

 

Kabát spolu s vysokými bordó kozačkami nad koleno, mi celkově přijde jako úspěšná kombinace. Fotky s kombinací vysokých černých kozaček, jsem nedělal. Ale mohu kdykoli dofotit. Líbí se mi ten kontrast černých strečových riflí, kabátu s tmavě vínovou barvou bot. Dokonce lépe vyniknou i vysoké jehlové podpatky. Mě osobně se líbí i ten kontrast mezi délkou kabátu a kozaček. Zezadu jsou vidět jenom tenoučké jehličky a z předu při rozepnutém kabátu, celé kozačky. Přestože je tato kombinace celkem výstřední, na mě působí příjemně. Poněkud stylově ostré a tvrdé, avšak žensky rafinované.  Líbí se mi to a takový styl rád mám, a i když navenek vypadá chladně, skrývá v sobě žhavost a náruživost.

_________________

Jsem rád, že konečně mám čas a možnost ze svého e-mailu ukázat fotečky od kamaráda se stejným vkusem a smyslem pro krásu. Už nějaký ten týden mám od něho ve své schránce jeho obrázky, a teprve nyní jsem se dostal k jejich prezentaci.
Stále zdůrazňuji, že typická klasika je neotřelá a stále aktuální. Což platí i u těchto něžných lodiček. Středně vysoký podpatek, krátká ostrá špička – to jsou typické znaky klasiky. Osobně sice preferuji vyšší podpatek, je pro mne víc pohodlnější, jenže ne každá noha je vhodná pro vyšší podpatky, potažmo klínky. Mnoho dam špičaté lodičky lodičky odmítá. Prý je v prstech tlačí, špatně se v nich chodí, takže nejsou vhodné jako celodenní obuv. Pro některé, je i tato (mini)výška podpatku závratná. Z mého pohledu to vidím tak, že tyto názory a zkušenosti žen, vycházejí ze špatně zvolené velikosti obuvi. Selský rozum říká jasně – do třílitrové nádoby nelze nacpat čtyři litry. Stejně tak 27mi cm nohu je hloupost cpát do botky, která má jen 26cm. Nevím proč, ale spousta žen si kupuje boty o číslo menší. Není tedy divu, že botky tlačí. Pro krásu není nutné trpět. Pouhá volba správné velikosti a důkladná zkouška v prodejně, je jediným způsobem k zakoupení pohodlné podpatkové obuvi. Důležitá je i kvalita boty. Chcete-li vybrané střevíčky koupit, věnujte čas kontrole kvality šití, vnitřku boty, pevnosti a tuhosti podpatků. Je-li možné, podívejte se do zrcadla (prodejny s obuví jsou jimi vybaveny) a prohlédněte si – je-li to možné, zda se celá vnější plocha chodidla dotýká plochy stélky. Pokud tomu tak není, tyhle boty nekupujte, byly by nepohodlné a bolely by vás z nich nohy. Klenutí stélky musí přesně kopírovat vnější hranu chodidla. Pouze při takovém důkladném vyzkoušení a prohlídce veškerých detailů, koupíte pohodlné jehlové lodičky, sandálky i kozačky (pokud mají boční zip). U natahovacích kozaček se jen těžko dá zkontrolovat, zda plocha chodidla sedí, jak má.

rozdíly v konstrukci obuvi s vysokým podpatkem

doporučuji kliknout na obrázek pro zvětšení, rozdíly budou viditelněji patrnější

  • a) správně – boční hrana chodidla kopíruje stélku boty – běžné podpatky 7-10cm
  • b) správně – boční hrana chodidla kopíruje stélku boty – high heels podpatky nad 10cm
  • c) špatně – boční hrana chodidla nekopíruje stélku boty – podpatky od 7 – 15cm (a vyšší)

Poněkud jsem odbočil.
Vrátím se zpět k obrázkům. Nejenže lodičky na noze vypadají naprosto úžasně, každý krok je určitě velmi pohodlný a výška podpatku, chůzi zásadním způsobem neovlivňuje. Já takovýto typ i styl jednoznačně chválím a schvaluji. Střevíčky opravdu patří do skupiny celodenní obuvi. Poskytují pohodlí, komfort, eleganci a stylově je lze sladit s takřka libovolným outfitem, a to i v této barvě. Botky do kanceláře, do práce, na procházku, na párty – jsou prostě téměř všeúčelové (do dolu, bych je horníkovi nedoporučil 😀 ). Pořizovací cena není nijak závratná ani likvidační a přesto úspěšně doplní elegantní kostýmek nebo sportovnější oblečení.

 img_2343 img_2344 img_2345 img_2348 img_2351 img_2352 img_2353 img_2354

 

Při brouzdání internetem jsem objevil celkem dobré a do jisté míry i tématicky odpovídající webové stránky.
Sháníte-li nadměrné velikosti střevíčků , tzn. 41 a větší, pak by vám tento link mohl být užitečný. A to nejen ohledně velikostí obuvi, ale i jiných rad spojené s individuální osobností. Skoro celý web jsem si přečetl a musím uznat jediné. Podrobnější a úplnější postřehy i rady jsem na žádném podobném webu ještě nečetl. 

NEPLACENÁ REKLAMA
Translidé

Na úplný závěr tohoto příspěvku, mi prosím dovolte, Vám všem popřát úžasnou Silvestrovskou oslavu, úspěšný vstup do Nového roku 2017 a mnoho zdraví, štěstí a milých lidí nejen ve Vašem okolí. Buďte hrdi na to, jací jste, co jste dokázali a co všechno umíte. Neželte svých chyb ani omylů. Není nic, co se nedá napravit. Vždycky existuje nějaké východisko nebo řešení i na bezvýchodnou situaci. Buďte vstřícní, laskaví a s překvapením zjistíte, že je pořád dost ochotných lidí Vám v nouzi rychle podat pomocnou ruku. Ovšem podrazák, zůstane podrazákem. Ať se k němu budete chovat jakkoli.

Tak to by bylo vše. Takže zas někdy příště.

Napište mi

Napište mi mail

... a váš názor? Určitě máte něco, co byste k tomu chtěli říct. (https://highheelsexpert.wordpress.com/2015/11/08/jak-napsat-komentar/)

